Budapest VI. Kerület Bajza Utcai Általános Iskola

1062 Bajza u. 49-51

Hírek

Tanév:

Megérkezésünk után 8 csapatot alakítottunk csapat nevet választottuk és megírtuk a csapatindulót. Másnap jöttek a büntetés végrehajtók, akik a munkájukról beszéltek az első négy csapatnak, a többiek a bilincsekkel játszottak és a rabszállító autóba zárták be egymást. Kedden jöttek a tűzoltók, felmászhattunk az autójukra, azután megnézhettük őket bevetés közben,

Fontos tudnivalók

2015. július 28. 15:00

Tankönyv, ebédbefizetés, ügyelet

Tudnivalók a tankönyvátvételről:

1. Az 1-3. osztályos tanulók könyvcsomagja ingyenes. Ezeket az első tanítási napon az osztályfőnököktől vehetik át a szülők.

2. A 4. évfolyamtól az ingyenes tankönyvre jogosult tanulók

Dunabogdány

2015. július 18. 17:37

Elkészültek a bogdányi nyári táborok kisfilmjei. Az első hét és a második hét filmje is az őszi családi napon lesz bemutatva a Bajzában.

Kétbodonyban jártunk

2015. július 15. 20:18
Július egyik legmelegebb hetét iskolánk 15 elsős és másodikos tanulója Kétbodonyban töltötte. Nagyon sok érdekes programon vehettünk részt: jártunk kovácsműhelyben, állatkertben, csónakáztunk a közeli horgásztavon, fürödtünk a Bánki tóban és a közeli medencében, mozaik képet készítettünk, a tábortűznél énekeltünk, játszottunk. Utolsó este közösen készítettük el a vacsoránkat

2015. július 10. 02:05

A csütörtök is izgalmasan telt. Sportoltunk, medencéztünk, dinnyéztünk. Közben megérkeztek a Hatoscsatorna munkatársai, és riportokat készítettek. Este a hagyományos bogdányka vásár után játék, és zene volt a program. Pénteken kb. 11-re ér buszunk az iskola elé.

2015. július 08. 22:49

Szerda reggel korábban kelt a tábor, mert kirándulni indultunk. Sajnos nem volt olyan szerencsénk mint az előző csapatnak, nem kaptunk külön buszt, így szentendrei átszállással utaztunk Pilisszentlászlóig. A piros jelzést követve az Apátkúti-völgyben, a Kaám-forrást érintve jutottunk el Visegrádra. Remek időnk volt

2015. július 08. 01:12

Kedden délelőtt a Dunához mentünk. Várépítés, mártózás, játék. Délután fagyi, medence, bolti járat. Este a településsel ismerkedtünk egy portya segítségével. Testvérváros, szokások, címer, stb.  Élvezetes játék volt, de a takarodó végrehajtásával még mindig akadnak gondok, pedig szerdán nagy túra áll előttünk.

2015. július 07. 01:51

Hétfőn, reggeli után gyalog indultunk Mogyoróhegyre kirándulni és bobozni. A hőséget és a fárasztó túrát szinte mindenki hősiesen tűrte. A bobozáshoz hasonló, nagy sikere volt a helyi büfének. A visszaút kényelmesebb volt, mivel csak Visegrádig kellett lemenni és onnan busszal jöttünk. Délután fürdőzés, este casinó, majd egy kicsit nehézkes takarodó zárta a napot.

2015. július 06. 01:43

Vasárnap délelőtt befejeztük a csapatok közti szalagháborút, majd egy kiadós medencézés után az árnyékba vonultunk. Csendes pihenő után is csak az árnyékban lehetett megmaradni, végül jóval 3 után a csapatok a medencében csaptak össze váltóverseny formájában. A nagy

2015. július 05. 02:05

A szombat a mese jegyében telt. Délelőtt kvíz, párosítási, felismerési feladatok várták a gyerekeket az állomásokon mese témában. Este egy válaszott mesét pedig előadtak a csapatok. Közben nagy fürdőzések a medencében és természetesen a boltba is el "kellett" menni. A déli órák nagy melegét nem volt könnyű elviselni, de táborozóink elfogadták,

2015. július 04. 00:48

Különleges nap volt a péntek. Míg az egyik csapat Bogányban csomagolt, a következő gárda elindult a Bajzából. A délelőttöt együtt töltötték a gyerekek, és sikerült ismét egy közös fotót készítenünk. Ebéd után az

2015. július 03. 00:34

Ismét gyönyörű napra ébredtünk. Délelőtt sprtoltunk, játszottunk és fürödtünk, majd még egy kötélhúzó versenyt is rendeztünk. (a lányok erősek) Gyümölcsözés, ebéd, fagyi, boltozás, fürdés és vásár volt a folytatás. Vacsora után kidobós, egy kis zenés játék, a búcsúesten

2015. július 02. 13:35

Ezen a reggelen kicsit korábban keltünk, hogy a busz indulásáig mindenki időben elkészüljön. Kirándulni mentünk Pilisszentlászlótól Visegrádig. Csodálatos erdei utakon, patakok felett cikázva bandukoltunk órákon át. Mindenki hősiesen kiállta a próbát. Kellemesen elfáradtunk mire Visegrádra értünk. A fagyizás után egy

2015. július 02. 13:34

Igazi nyári napunk volt. A folyamatos játék közben délelőtt az ötödikesek segítségével meseakadályversenyeztünk, aztán a medencében hűtöttük le magunkat. Délután sor került a beígért vízi versenyre, majd egy jót dinnyéztünk. Este a gyerekek egymást szórakoztatták rögtönzött előadásaikkal. Végül sikerült

Dunabogdány nyári tábor

Napos időre ébredtünk. Ki időben, ki pedig jóval korábban. Délelelőtt felfedeztük a Dunapartot, majd - engedve a nyomásnak - a helyi bolt csipsz és nasi készletét jelentős mértékben megcsapoltuk. Délután sikerült ismét beiktatni egy medencés pancsolást, majd vacsora után újabb csapatversenyben mérkőztek meg a táborlakók.